воскресенье, 18 января 2015 г.

Базова модель досвіду


Актуальність і перспективність досвіду
Одним із основних напрямків реформування загальної середньої освіти в Україні є  створення та упровадження електронних навчально-методичних комплексів , рейтингових систем , обладнання , продуктів , програм для системи освіти. У світлі вимог закону України «Про загальну середню освіту», Концепції профільного навчання в старшій школі, національної доктрини розвитку освіти України є потреба у забезпеченні  розвитку високого рівня творчих здібностей учнів на основі високого рівня професіоналізму вчителя. Відповідно до чинних документів старша школа має функціонувати як школа, що створює сприятливі умови для врахування індивідуальних особливостей, інтересів і потреб учнів та орієнтує школярів на той чи інший вид майбутньої професійної діяльності. Основними завданнями  навчання виступають: створення умов для врахування й розвитку навчально-пізнавальних і професійних інтересів учнів старшої школи в процесі загальноосвітньої підготовки, формування готовності до свідомого вибору і оволодіння майбутньою професією.

Теоретична база досвіду
Проблема створення та упровадження електронних навчально-методичних комплексів , рейтингових систем , обладнання , продуктів , програм для системи освіти  розробляється педагогами різних країн світу.   На сьогодні ця проблема є домінуючим напрямком функціонування школи .
Досвід за інноваційним потенціалом є модифікованим, тому що він пов'язаний з удосконаленням і раціоналізацією відомих у педагогічній науці ідей, методик і технологій.
Інформаційно-педагогічна модель досвіду  забезпечення системного підвищення якості освіти на інноваційній основі, створення сучасного психолого-педагогічного та науково-методичного супроводу навчально-виховного процесу; створення сучасної матеріально-технічної бази для системи освіти, забезпечення умов для розвитку індустрії сучасних засобів навчання (навчально-методичних, електронних, технічних, інформаційно- комунікаційних тощо);
Результатом запровадження досвіду є  те, що створення та упровадження електронних навчально-методичних комплексів , рейтингових систем , обладнання , продуктів , програм для системи освіти  забезпечує підвищення якості знань учнів, що сприяють розвитку творчого мислення, дослідницьких навичок і евристичних моментів в навчальній діяльності учнів;  зростання професійної майстерності вчителів, створення творчих груп педагогів, розробку власних методик вивчення профільних предметів, підвищення якості навчально-виховного процесу шляхом практичного застосування електронних навчально-методичних комплексів , рейтингових систем , обладнання , продуктів , програм для системи освіти педагогами НВК.

Бінарний урок в 6-А класі з математики та інформатики з теми : "Система координат. Використання системи координат в програмі Scratch"



5 комментариев:

  1. Сучасна техніка — інтерактивні дошки, проектори, планшети — лише тоді буде ефективно використовуватися у школах, коли вчителі матимуть велику кількість інтерактивних презентацій, тестів, вправ та готових електронних конспектів уроку. Видавнича група BHV бачить своє завдання в тому, щоб надати вчителям такі матеріали, а також програмне забезпечення для їх використання і створення. Тому рекомендую БХВ- освіту

    ОтветитьУдалить
  2. Впровадження навчально - методичних посібників,презентацій, електроних підручників є важливим чинником в розвитку освіти. Урок стає простішим та доступнішим для учнів та учителів.

    ОтветитьУдалить
  3. Без електронних навчально-методичних комплексів в наші дні нічого робити у школі. Дякую за висвітлення актуальної теми!

    ОтветитьУдалить
  4. Інтерактивна взаємодія виключає як домінування одного учасника навчального процесу над іншими, так і однієї думки над іншою. Під час інтерактивного навчання учні вчаться бути демократичними. Спілкуватися з іншими людьми, критично мислити, приймати продумані рішення.

    ОтветитьУдалить
  5. Сьогодні важливо не стільки володіти певним обсягом інформації, скільки вміти самостійно набувати нові знання, використовуючи всю різноманітність інформаційних ресурсів. Впровадження комп’ютерних технологій у навчально-виховний процес – «не зробити навчання комп’ютерним», а «зробити навчання ефективнішим».

    ОтветитьУдалить